-->

10.5.17

Home » 10 Hari Cabaran Blog :: Day 9 :: 10 ways to win your heart

10 Hari Cabaran Blog :: Day 9 :: 10 ways to win your heart


Assalamualaikum semua...wah, dah bersawang dah blog saya ni ya..2tahun sudah tidak berupdate..huhu

Cabaran Hari Ke-9 ni bertajuk 10 cara untuk memenangi hati saya..yang ni pon ade gak ke...hahaha...De orang kata hati saya ni keras mcm batu, susah nak terima ape2 pujukan rayu ke ape...sebab saya nak jadi mawar yang berduri, ni bukan mawar berduri yang bese2, ni yang luar bese punyer..huhu


pic credit to: tumblr

10 ways to win my heart

1. To win my heart, orang tu kene ambik hati orang tua saya dulu....

2.Wanita memang menyukai pujian  tapi saya sebaliknya

3.Sebuah senyuman memberi seribu arti bagi wanita. tapi jangan senyum sembarangan kepada saya.

4. Selalunya,Satu ucapan ‘Hai’ saja sudah cukup menceriakan hari2 wanita tapi saya tak layan sume tu

5. itu saje...hehe















Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails