-->

16.11.15

Home » Review buku Reinkarnasi dan Rehabilitasi‬.

Review buku Reinkarnasi dan Rehabilitasi‬.






Buku ini terjual BERIBU naskhah dalam masa yang singkat. NAK TAHU KENAPA?
Alhamdulillah, ramai yang terkesan setelah membaca habis buku ini. Memang sesuai sangat buat insan yang sedang rasa jatuh dan tidak tahu ke mana mahu tuju.
Apakah itu Reinkarnasi?
Reinkarnasi adalah sebuah buku yang dihasilkan oleh Faiz Ibrahim. Buku ini sesuai buat insan yang sedang jatuh dan ditinggalkan, sedang tidak tahu mana ingin dituju dan buat insan yang mahu nampak kasihnya Tuhan itu sentiasa ada.
Buku ini terdiri daripada dua bahagian iaitu :
1. Puisi
2. Catatan Peribadi
Kedua bahagian ini mempunyai mesej dan insyallah akan memberikan semangat buat insan yang tidak tahu kemana dia harus tuju.
Jika mahu buku untuk suka-suka, buku ini bukanlah buku yang sesuai untuk anda. Tapi jika anda mahu buku yang boleh membuka mata anda tentang kehidupan dan bangkit daripada kejatuhan, buku ini haruslah anda beli dengan cepat.
Harganya RM19 sahaja.



Buku kedua ini bukanlah bertujuan menandingi buku pertama. Buku kedua ini merupakan sambungan dimana ianya merangkumi 4 bahagian dimana setiap bahagian mengandungi level ringan/berat yang tersendiri bagi membawa emosi anda.
Dari segi penulisan dan penggunaan kata pula penulis masih gunakan kata yang mudah difaham. Untuk buku kedua ini, ianya mengandungi hampir 10x ganda lebih perkataan daripada yang sebelumnya. #Reinkarnasi lebih kepada mengajak manusia untuk berubah. Buku kedua ini pula memastikan anda tidak goyah dan teruskan usaha untuk berubah.
Seperti yang dijanjikan, saya akan buka order khas buat pembaca terawal sebelum buku ini dimasukkan ke kedai buku dan agent saya. Ianya bermaksud, korang akan dapat baca buku ini 2-4 minggu awal berbanding yang beli di kedai dan lain-lain.
Sebelum buku kedua ini dikeluarkan, saya ada beri kepada beberapa orang reviewer untuk pembacaan. Alhamdulillah saya dapat respon yang sangat baik plus, ada yang sampai menangis lepas baca. Lega hati dan mereka suka GILA dengan buku kedua dan WAJIB keluarkan cepat.





Untuk pembelian, boleh ke :

✔ Whatsapp kami di 012-9723116
✔ Boleh PM kami di Facebook Dnassbookstore
✔ Terus buat pembelian di http://www.digitalmeans.biz/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=115


Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails