-->

13.5.12

Home » Selamat Hari Ibu

Selamat Hari Ibu



Mama: Tahu tak kenapa mama sayang ina?
Saya: Sebab saya anak mama, kan?
Mama: tapi ada alasan drpd itu...
Saya: Apa dia mama?
Mama: Kerana boleh jadi ina jadi penyelamat mama di kubur nanti andai malaikat sedang mahu memukul jasad mama nanti
Saya: mama, janganlah.....(sebak)
Mama: Jadi anak yang solehah yer...mama perlukan doamu di sana nak...( mengalirkan air mata cinta)

Baru kita tahu kan, kenapa mak sayang kita...

Tak lupa juga diucapkan kepada semua nurse di seluruh dunia....Happy nurse day! Terima kasih, nurse..Terima kasih menjaga mak saya sebaiknya.

di hospital


Lastly, Selamat hari ibu kepada semua ibu-ibu di seluruh dunia...hargailah jasa dan pengorbanan ibu anda. (walaupon ada yang kate tak boleh sambut hari ibu, tapi setakat memhargai jasa-jasa ibu yang melahirkan kita, ape salahnya kan...)

pic credit to: fizgraphic.com

Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails