-->

29.5.11

Home » » Asasi UIA Petaling Jaya

Asasi UIA Petaling Jaya


Bismilahirahmanirahim... Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha Mengasihani

Assalamualaikum semua

Dulu, sebelum aku dpt uitm, aku b'cita2 ingin melanjutkan pelajaran di UIA. tp x kesampaian. Akhirnya, aku dpt jejaki jgk UIA walaupon di PJ...xpe lepas ni kt Kuantan plak. Arini aku sekeluarga hantar adik ke-2 aku lepasan Darul Quran masok asasi. Arini pendaftran utk kos science. Adik aku amek nursing, n akan belajar di situ selama 2 thn kalau x silap aku.

Dari luar pagar asasi UIA, nampak mcm kecik je, masok2 besar jugak la, lebih kurang mcm uitm segamat. Bangunan di sini paling tertua sekali di UIA. De satu kolej baru je siap wat iaitu mahallah khadijah. Lebih kurang 10 tingkat de la...siap de lift lagi, bagus2...kalau xde lift, mmg kurus la bdk2 yg belajar kt situ...hahaha

Bangunan pentadbiran

Dewan


Library paling tua di UIA

note: Cuti sekolah sudah bermula, pe plan anda semua??



Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails