-->

27.4.12

Home » 10 Hari Cabaran Blog :: Day 7 :: 10 Important People

10 Hari Cabaran Blog :: Day 7 :: 10 Important People


Lama pulak aku skip cabaran blog ni..haha. nampak sgt tak menyahut cabaran..yela..masuk ujung2 dah jadi pening kepale aku nak pikirkan 10 mende yang diminta..dan kali ni ialah 10 orang yang penting bagi anda..haha

This 10 people ni aku excludekan la org2 yg semua dah tawu which is para nabi dan rasul, my parents, family, friends, lecturers etc..So check it out!


:: 10 Importat People ::

1. Cikgu Mas Ayu. Cikgu ni la yang introduce aku mengenai dunia library. Sabtu, Ahad pon kene dtg sekolah wat cataloging..haha

2. Cikgu Balqis. Cikgu Bahasa Inggeris skolah menengah. Cikgu yang garang ni yang mula terapkan minat aku nak belajar bahasa inggeris. 

3. Cik Min. Orang yang jaga aku masa kecik2 masa parents aku gi keje. Dah macam mak aku sendiri.

4. Nur Ezzah Mad Noh. Membe dari sekolah rendah sampai sekarang ni..Kalau da jodoh, tak ke mana, ye tak? haha

5. Puan Yuyu. Lecturer UiTM yang tolong aku dalam subjek Archive. kalau tak aku tak dapat A subjek tu

6. Cikgu Faridah karim. Cikgu Matematik sekolah rendah. Walaupon garang, tapi gaya dia mengajar sgt best

7. Cikgu Rohana. Cikgu sekolah menengah yang selalu bagi peluang aku wat seni lukis

8. Cikgu Shamsudin. Cikgu Kaunseling sekolah menengah yang selalu bwk aku pergi kursus PRS di seluruh daerah N.Sembilan.

9. Umi Kalsom. Membe sem 1 diploma yang mula2 tolong aku kat kolej.

10. Cikgu Mazlah. Cikgu kelas dan cikgu sains mase form 3

** Of coz semuanya atas izin Allah. Aku just highlight mereka2 ni sbb aku still ingat sampai la skrg.. ramai lagi tapi dah mintak 10 je..kalau mintak 100 ke..1000 ke..memang aku letak semua..haha

Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails