-->

22.4.12

Home » 10 Hari Cabaran Blog :: Day 2 :: 10 Things You Love

10 Hari Cabaran Blog :: Day 2 :: 10 Things You Love



Now, proceed to 2nd day cabaran blog ni..memandangkan saya tgh pening kepale memikirkan soal coding ni...baik saya berblogging jap..haha

Untuk hari ke2 Cabaran Blog adalah bertajuk - 10 Perkara Yang Anda Suka. Apakah yang saya suka? This includes benda yg aku suka dan perkara yg aku suka buat. Check it Out!


 :: 10 Things I Love ::



1. suka tengok.makan pun suka jugak.tapi tak sangatlah.takut gemuk. -_-"


2. I love doodle

3. suka makan kek (lagi cute, lagi rasa nak telan, nyum3)

4. Suka benda yang cute2(mcm polaraid ni)



5. i love sugar cookies.i had once tried to make them.and i fail. miserably.
never tried again after that.


6. Suka aktiviti lasak especially main basikal masuk tempat yg adventure


7. Suka travel....(sape yg tak suka travel, ye dak? sume org suke)



8. Kadangkala, kalau ada masa terluang, saya suka wat kad


9. suka pakai jubah cantik2


10. Suka tengok deco yang cantik2...tak kira la deco rumah ke, deco wedding ke, pastu inspired nak wat



That's all for today! sambung esok pulak! ^^













Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

2 1000 something to say:

Si Matatajam

Akak pun suka benda2 yg comey lotey nih

Putri N@ilofar

owh yeke...jom kak kte berkongsi2 minat..huhu

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails