-->

20.4.12

Home » 10 Hari Cabaran Blog :: Day 1 :: 10 Things About You

10 Hari Cabaran Blog :: Day 1 :: 10 Things About You


OK, harini aku mulakan 10 Hari Cabaran Blog ni..Alangkah indahnya dunia bila sekarang ni cuti mid sem...hehe

Untuk 1st day Cabaran Blog ni adalah bertajuk 10 Perkara Mengenai Anda (saya la tu..). 



So, mmg takda kaitan ngn korang dan apa2 info yg penting pon..gasak korang la nak bace ke tak...saya tulih je..hahaha




:: 10 Things About Me ::

1. Name panggilan: Ina

2. Pelajar sem akhir Pengurusan sistem maklumat

3. Anak sulung drpd 5 orang adik beradik

4. Berasal dari Banting, Selangor

5. Color feveret: Warna-warna ceria

6. Simple. Saya prefer simple n smart daripada complicated2 ni..baik dari cara bergaya, cara berfikir, pilihan barang dan mcm2 lagi lah..

7. Ada lesen kete tapi tak pernah bwk kete pon...apeda..

8. Saya Tak Skema. Harap maklum.

9. Hobi: Suka memasak & blogwalking

10. Tinggi saya 150cm..kecil2 cili padi..


Tu je la nak share. Jumpa lagi esok ye! ^^


Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails