-->

27.2.12

Home » » I love doodle

I love doodle


Hari ini saya dengan berbesar hati , saya nak update entry yang pertama untuk hari ni . Entry ini mengenai Doodle ! Korang tahu ke apa itu doodle ? Ada yang tahu ,  dan ada jugak yang tak tahu kan , ecspeacially blogger-blogger baru yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia blog ini .

pic credit

Bagi saya , doodle tu merupakan watak-watak kartun yang comel ! hee. Tambah lagi kalau  doodle tuh ,ditambah dengan aksesori yang comel2 . Perghh , memang nampak lagi CUTE lah. Selalu nya , doodle direka sendiri oleh orang yang kreatif . Kebanyakan apa yang kita nampak sekarang , para blogger kita sekarang ni dah ter-gila gila kan doodles . hehe. Betul ke ?


Sesetengah blogger melukis doodle menggunakan paint, de jugak yang menggunakan adobe photoshop, microsoft excel, dan lain-lain lagi. 

Penuh dah rasa nya dashboard saya korang update pasal doodles. Kengkadang tu , saya sendiri terasa agak jeles sebab saya tak reti lah nak buat doodle yang comel dan cantik tu !
Sampaikan assingment sem lepas pon saya gunakan doodle utk multimedia project..hehe



yang kat atas tu apit yang buatkan...comelkan?


yang ni aisyah wat freebies mase raye ari tu...=)






Antara Senarai doodle blog yang comel dan cantik:






note: lagi seminggu je lagi da nak start kuliah da...are u ready?? hurmmmm

Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

2 1000 something to say:

merahitujambu

wah link blog sy tersenarai..thanks dear

Unknown

saya pon suka doodle jgak... sume saya lukis sniri----->http://whitesweetchoco.blogspot.com/2013/06/doodle-doodle-doodle.html ,,,,

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails