-->

5.1.12

Home » » Di tikar sejadah ini .......

Di tikar sejadah ini .......




Di tikar sejadah ini ... ku bangun berdiri menunaikan solat taubat .. bertaubat sesungguhnya takkan lagi ku lakukan perkara keji itu ....
Di tikar sejadah ini ... Ku menunaikan juga solat lima waktu yang telah ku tinggalkan sekian lama .. tersangat lama tanpa merasa bersalah ..
Di tikar sejadah ini ... Ku luahkan kekesalan ku .. ku lemparkan jiwa yang telah kotor ini .. Ku tangisi segalanya .. Sungguh kini aku takut akanMU .. Air mata ku menitik  Apa aku banggakan dihadapan tuhanku , Ya ALLAH .. Jiwa ini sudah terlalu kotor tercalit dengan segala dosa yang menggunung ...
Aku memikirkan kembali kisah silam ku .. Telahku cemarkan maruah ini hanya kerana seorang lelaki yang bukan sah buatku .. Telahku biarkan tubuh badan ku bebas dari melakukan solat yang wajib untukku ..
Di tikar sejadah ini .. Sungguh - sungguh ku bermohon .. mengharap pengampunan dariMU, Ya ALLAH ... Mengharap Kau ampunkan dosa besar yang telah ku lakukan .....

Di tikar sejadah ini .. Aku bertasbih memuji kebesaran mu .. beristighfar .. ALLAH ku yang Esa .. Ampunkan lah dosa hambaMU yang kotor ini ..
Di tikar sejadah ini .. telah ku tekad dalam hati ini .. Aku akan jadi yang lebih baik dari hari - hari yang lepas .. Akanku ubah jalan hidup ini menuju cintaMU yang lebih abadi dan suci ..
Kini .. Azam ku semakin kuat memegang hati .. Ingin ku tinggalkan segala dosa lalu .. Inginku jadi seorang muslimah .. Syukur ku kepadaMU,Ya ALLAH ... Telah Kau beri ku hidayah .. Telah juga Kau kirimkan si dia yang mampu mendorongku ke jalanMU ..
Ini jiwa ku .. Jiwa yang mencintaiMU .. Meski ku rapuh dalam langkah .. Kadang tak setia kepadaMU .. namun cinta dalam jiwa hanyalah padaMU .. maafkanlah bila hati tak sempurna mencintaiMU .. dalam dada ku harap hanya diriMU yang bertakhta .. SubhanALLAH .. Astagfirullah .. ALLAHUAKHBAR ..
Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails