-->

25.12.11

Home » » Study week

Study week


Assalamualaikum semua....selamat pagi and good morning....

Alhamdulilah, segala penat lelah membuat asingment telah berakhir dan hanya tinggal 1 je lagi asingment yang tertinggal iaitu system analysis. Nape dia sorang je tertinggal? sebab dia kene submit lepas class after study week ni...huaaaa...Tak pe 1 je lagi, then final exam start. Sem ni saya de 4 paper final exam, start final 6,10,13,16/1....Gap sgt dekat nyer kawan2, so pe yang perlu kte wat adalah study hard and study smart! Chaiyok2!








Semalam ayah saya ajak kteorang keluar pergi lunch kat Tomnyam Kung, then after makan ayah ajak pulak pergi Mines. Ayah tnye saya handphone saya yang lame tu ok, lagi ke tak. saya jawab tak ok. Then sampai je MINES, ingatkan ayah saya nak belikan handphone utk adik saya je, rupa-rupanya saya pon dapat...alhamdulilah...ingat orang lain je ke dapat hadiah time krismas, saya pon dapat gak tau...hik3..Sebenarnya, handphone lame yang saya pakai tu, adik laki saya yang punyer. So, kene la pulangkan balik kepada tuanyer. Saya dan adik saya dapat handphone Samsung Champ. So cute! Suka2!


Ni saya punyer

and warna ni adik saya punyer...


note: terima kasih baba sebab belikan handphone untuk kami berdua and happy anniversary yg ke-45..
Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails