-->

15.9.11

Home » » Semester 5

Semester 5


Alhamdulilah, kini sudah beberapa hari saya berada di Puncak Perdana. In case you don't know, I am in my final year in UiTM Puncak Perdana (alhamdulilah). Tak sabar untuk perjuangan di sini selesai dan membuka peluang untuk alami environment baru. Tapi itu bukan fokus entri ini sebenarnya. Entri ini bakal bersandarkan pada paksi yang saya cuma nak beritahu bahawa dengan sukacitanya, saya tak dapat kolej dan duduk di luar ( rumah sewa)




Duduk rumah sewa ni, best jugak sebab tak terikat dengan peraturan kolej, boleh wat apapon...boleh bawak kereta/ motor,memasak, tengok tv 24 jam pon blh(tp sy jarang tgk tv),boleh bawak barang elektrik banyak2 (amboi, bil elektrik melambung nanti sape yg nak bayar) dan tak perlu pergi program2 kolej (tapi sunyi plak ble tak de program).


view dari tingkat atas



Rumah sewa yg saya duduki ni special sikit sebab ada kolam renang. Duduk kat apartment la katakan. Saya duduk tingkat paling atas sekali (memang duduk kat atas puncak la)..jenuh nak naik tangga kat tingkat atas sekali, lama2 boleh slim badan ni ha...LOL



Dan yang paling best dekat dengan Taman permainan untuk isi masa petang untuk tenangkan minda setelah berhempas pulas menyiapkan assigment.Sebelum berpisah, izinkan saya menyatakan bahawa…




Duduk diluar memang best dan boleh berjimat sebab tak perlu nak beli nasi bungkus tiap2 hari. Cuba bayangkan kalau anda beli makanan untuk breakfast, lunch and dinner. Da berapa banyak pelaburan di situ. Dah la sekarang ni harga barang sume naik. Kalau beli lauk ayam seketul + nasi = RM4. Lebih baik masak di rumah sewa anda, sebab boleh masak sebanyak mana yang anda nak. Betul tak?? 

Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails