-->

3.6.11

Home » » My Dream Wedding

My Dream Wedding


Bismilahirahmanirahim... Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha Mengasihani
Assalamualaikum semua

Esok adalah hari perkahwinan kwn sekelas saya mase diploma dulu..Sorang2 kwn saya da kawen...epi, kwn sekolah, da anak 2 da, wan emira, member sekolah, da anak sorang. siti khadijah, member sekolah gak baru je kawen 2 bulan lepas...lepas ni jannah plak, member clas mase diploma dulu...saya??? selagi xde orang yg berani jumpa ayah saya yg garang tu, alamat lambat lagi saya nak kawen...huhuhu.

ok..ni saya de suggest kpd bakal2 pengantin utk pilih mane yang berkenan mase persandingan nnti

 teringin kek mcm kt atas tu... di sini



tara!!cantik la dalam kad ni



ok...da2 stop berangan ina...belajar pon lom abes lagi..ish..impian saya, saya nak kejar cita2 saya dulu, baru saya kawen..InsyAllah...Bak kata orang, kalau de jodoh, x kemana pon, kan...betol tak??hihihi..


 note: Selamat Pengantin baru kpd Tina & Pasangan...Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..Amin

Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails