-->

6.5.11

Home » » Tragedi Cinta Taj Mahal

Tragedi Cinta Taj Mahal


Bismilahirahmanirahim... Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha Mengasihani Assalamualaikum semua



Alhamdulilah, akhirnya cuti 4 bulan yang ditunggu-tunggu sudah tiba. Segala penat lelah ku hadiahkan dgn novel ini. Novel ini emak saya yg beli mase pesta buku kt pwtc. jalan citer novel ini menarik. Ianya banyak menyelitkan unsur-unsur kerohanian dan cinta kpd Tuhan. Nak tahu lebih lanjut, sila bace sinopsis di bawah.

Sinopsis:
Natasha adalah anak sulung Dr.Farid dan Pn.hasmah. Dia mempunyai seorang adik kembar dan mereka berdua melanjutkan pelajaran di new Zealand. Natasha bertemu dgn Mat salleh yg berjaya mengambil hatinya, jonathan. Jonathan juga tertarik dgn Natasha hingga membuatkan dia berminat utk mengenali islam. namun, hubungan antara benua dan antara agama ini tidak dapat diteruskan kerana Dr.farid hendak natasha berkahwin dgn Bahar, anak rakan karibnya.

Natasha sering mendapat igauan tentang kematian. Dia hampir terbunuh dlm satu kes langgar lari di Wellington, lantas memaksanya utk balik ke Malaysia. Di Malaysia dia hidup bahagia di samping suaminya di sebuah rumah yg diberi nama Mahligai taj mahal. namun kebahagiaan itu hanya sementara kerena Bahar mati secara tiba-tiba. Kematian Bahar adalah kematian kedua di mahligai itu selepas kematian isteri en.rashid, kwn bahar. Kematian tersebut berlaku di tempat yg sama iaitu di tingkat 3 anjung rumah tersebut.

Mungkinkah dia dibunuh? atau ia merupakan satu sumpah di mahligai itu? ha, sape boleh teka? pe yg terjadi...kalau nak tau dapatkan novel ni cepat2..best tau, tp ending sgt menyentuh hati...selamat membace!



Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

3 1000 something to say:

Faten Rosli

besst tak.. fatin kaki novel gak tau..
if best nak cari..hehe

Sakina Kushairi

salam dear...
nak join tu, go to link organizer... paste entry yg awak buat, awak cakap awak join. xde syarat pn.. just folow la belog cik puan aregya, senang tau update ;)

Putri N@ilofar

to Faten> jalan citer dia best..novel 2 x tebal pon,de la dlm 200 m/s lebih..

to sakina>wslm..owh..ok..thanks

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails