-->

16.4.11

Home » » Selamat Hari Lahir

Selamat Hari Lahir


Bismilahirahmanirahim... Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha Mengasihani Assalamualaikum semua...

Alhamdulilah...Semalam, genap umor saya 22 tahun..

Alhamdulillah..aku RAMAI SAUDARA & RAKAN TERCINTA,
Alhamdulillah..aku hidup TIDAK SUSAH,
Dan banyak lagi KESYUKURAN yang perlu aku panjatkan SENTIASA.. TANPA HENTI.. PADA-NYA…
Buat Sahabat2ku TERCINTA, TERIMA KASIH BANYAK2 atas UCAPAN & DOA’2 kalian di FACEBOOK saya ya..Rasa TERHARU tiap kali menerima & membacanya. “Semoga ALLAH MERAHMATI KALIAN JUGA!”

Cake from my friend

comel x kwn sy bg>>


Cake from my family


p/s: terima kasih kpd kwn-kwn ku yg wat surprise birthday party kelmarin..n my mom n dad , terima ksih sbb beli kek yg sedap....i luv u all...^_^



Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails