-->

31.3.11

Home » » Stress

Stress


Bismilahirahmanirahim... Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha Mengasihani Assalamualaikum semua

Salam. sori sbb lame x update blog. tp lately ni aku xde tgn nk menaep ape yg aku blaja dlm class. aku rase ini yg dinamekan stress. ya, aku stress. kenape mesti stress? sbb aku byk keje yg perlu diselesaikan dlm bln 4 ni

aku xdpt nk terangkan dgn kata2. bak kate orang, dlm hati siape yg tau. ya allah kuatkan semangat aku ya allah. tabahkan hati aku dan permudahkan urusan aku. berila aku jalan yg terbaek dlm hidup aku. berila aku nampak jalan yg sebenar2nye untuk aku. T.T
and sperti biase, bila stress dan malas nk pike, kene tido. salam.


Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails