-->

8.1.11

Home » » Semester four..

Semester four..


Bismilahirahmanirahim... Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha Mengasihani

Assalamualaikum semua..

Semester baru dan azam baru masih lagi sama. Sedaya upaya berusaha menukar impian menjadi kenyataan. Aku pasti seyakinya pasti, nak berjaya dlm mengejar cita-cita. Matlamat perlu jelas dan terang. Aku mahu teman2 rapatku berjaya. Aku mahu kami semua berjaya. Caiyok!

sudah seminggu aku berada di uitm kampus puncak perdana. alhamdulilah, kali ni aku dpt kolej tingkat satu di blok 2, btol-btol dekat dekat ngan pintu pagar yang dipanggil "pintu cinta". Stragetik jgk la duk situ, g surau, dining, pejabat kolej pon dekat..hehee..



Minggu pertama untuk class utk sem ini dah pon bermula, ade yg da belajar, de lecturer yg belom masuk lagi, de yang bincang pasal course outline dulu n paling dasyat, da de 2 final project n 2 assingment yang perlu disiapkan..huh! takpe2, kte fokus satu-satu dulu, mane asgmt yang perlu dihantar dgn segera.bile nak mula group discussion ni? Nantilah aku bincang dgn yun nab. Minggu pertama ni, byk benda yang perlu diselesaikan...hmmm..


Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

0 1000 something to say:

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails