-->

11.6.10

Home » » Syukur

Syukur


Bismillahirahmanirahim...


Hari ni,Allah  telah makbulkan doa saya selama ini.Hari ni dapat juga aku tgk result  walaupun tgk kt mini transkrip je( kt exam result still x leh bukak). Punyalah risau smpai aku berhenti menulis kt blog ni.Mula2 buka transkrip, mcm  x percaya..(btol ke ni?) Setelah diteliti byk kali,syukur, alhamdulilah,  aku da tamat pengajian. Walaupun xdpt cgpa yg tinggi, tp aku lulus dgn jayanya..Inilah yg dikatakan "Usaha Tangga Kejayaan"Aku xkn berhenti disini,Perjuangan blom tamat, perjalanan ku masih panjang...Aku akan berusaha yg terbaek utk degree nnti..InsyAllah..





p/s:Teruskan langkah perjuangan ini, cekalkn hati dan semangat ku, kurniakn ketabahan, agar mimpi jadi nyata, padaMu ku meminta..


Yang Penat Menaip:


Dah baca,click banner disidebar ni yer..TQ

1 1000 something to say:

::eiyka::

tahniah ina...
ina mik course pe tyme degree nnt?

Post a Comment

anda boleh komen, kritik, atau bagi cadangan di sini, komen-komen yang berbentuk peribadi tidak akan dilayan..
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails